Produkty v košíku

Kokosové mýdlo na praní 200g

Kokosové mýdlo na praní 200g
Kokosové mýdlo na praní 200g
73 Kčs DPH
Cena bez DPH: 61 Kč
  • Skladem: Skladem, odesíláme ihned
  • Obj. kód: 03467
100% kokosové mýdlo na praní

Kokosové mýdlo na praní je vyrobeno ze 100% kokosového oleje, doplněné o citrát sodný, který pomáhá změkčovat vodu.

I toto mýdlo je vyráběno metodou za studena a zachovává si glycerin, který vzniká během reakce zmýdelnění, ten působí jako rozpouštědlo, což pomáhá působení mýdla ve vodě.

Kokosové mýdlo je plně odbouratelné v životním prostředí a je tedy vhodné jako ekologická alternativa praní. Mýdlo má zásadité pH, není tedy vhodné pro praní vlněných a hedvábných textilií.

Použití je velmi jednoduché.

Kostku mýdla velmi jednoduše využijete při ručním praní, jemným pomícháním vznikne pěna, která působí jako čistič.

Pro praní v pračce doporučujeme mýdlo nastrouhat na hrubém struhadle a vsypat přímo do bubnu. Na skvrny u bílého prádla doporučujeme přidat perkarbonát sodný, místo aviváže malé množství kyseliny citrónové s pár kapkami esenciálního oleje.

Na běžně špinavé prádlo přidejte cca 25g mýdla na 5kg prádla. Mýdlo je účinné při teplotách 40-90 °C.

Složení Kokosové mýdlo na praní je vyrobeno ze 100% kokosového oleje, doplněné o citrát sodný, který pomáhá změkčovat vodu.
Použití Kostku mýdla velmi jednoduše využijete při ručním praní, jemným pomícháním vznikne pěna, která působí jako čistič.

Pro praní v pračce doporučujeme mýdlo nastrouhat na hrubém struhadle a vsypat přímo do bubnu. Na skvrny při bílo prádle doporučujeme přidat perkarbonát sodný, místo aviváže malé množství kyseliny citrónové s pár kapkami esenciálního oleje.

Na běžně špinavé prádlo přidejte cca 25g mýdla na 5kg prádla. Mýdlo je účinné při teplotách 40-90 °C.
Balení 200 g
Značka Musk

Nejčastější dotazy o tomto produktu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Napište recenzi

Prosím přihlaste se nebo si vytvořte účet, abyste mohli vložit hodntění
Abychom zajistili kvalitu a spolehlivost recenzí, mohou je psát pouze ověření uživatelé, kteří si produkt zakoupili.