Produkty v košíku

Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy

Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy
Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy
-6 %
Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy
Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy
Kopřivový šampon - Rozmarýn a Pomeranč 1L, na mastné vlasy
313 Kč
333 Kč
Cena bez DPH: 261 Kč
  • Skladem: Skladem, odesíláme ihned
  • Obj. kód: 02178
Jemně ošetřující šampon pro mastné vlasy na bázi extraktu z mýdlových ořechů a tenzidů z kokosového oleje. Výtažek z kopřivy v biokvalitě omezuje tvorbu kožního mazu a lupů. Díky optimálnímu pH šampon nenarušuje a nevysušuje kůži.
Zobrazit varianty produktu
Co je to a jak to funguje

Mýdlové ořechy se v Indii používají k péči o tělo a vlasy po tisíce let. Inspirovali jsme se touto tradicí a vyvinuli šampon s maximálně šetrným a netoxickým složením. Díky optimálnímu pH nenarušuje ochrannou bariéru kůže.

Listy kopřivy obsahují minerály, aminokyseliny, vitamín C a karotenoidy. Výtažek z této byliny je proto ideální pro péči o vlasy se sklonem k rychlému mazání. Snižuje nadměrnou produkci kožního mazu a zároveň i tvorbu lupů, která s ní souvisí.

Příjemnou, osvěžující vůni šamponu dodávají bio éterické oleje z rozmarýnu a pomeranče. Na rozdíl od mnoha běžných šamponů neobsahuje ropné deriváty, syntetickou parfemaci, barviva, sulfáty (průmyslová pěnidla) ani dráždivé anionaktivní tenzidy a je stabilizován pouze jemnými potravinářskými konzervanty.

V souladu s naší Obalovou evolucí nabízíme i velká balení, kterými lze doplňovat skleněnou lahvičku s dávkovačem a minimalizovat tak spotřebu obalových plastů.

Jak se používá

Vmasírujte šampon do mokrých vlasů, než se vytvoří pěna. Nechte chvíli působit a poté důkladně opláchněte vodou. Pokud šampon bohatě nepění, není to závada a neubírá mu to na účinnosti. Na rozdíl od konvenčních produktů totiž neobsahuje průmyslová pěnidla, která mohou dráždit pokožku.

Šampon má nízké pH, které je příznivé pro vlasy i pokožku hlavy. Povrch vlasu se v kyselém prostředí uzavírá, což usnadňuje rozčesávání. Proto naše šampony většinou není třeba doplňovat kondicionérem. Pokud jej vaše vlasy vyžadují, doporučujeme přírodní prostředky (jablečný ocet, domácí bylinný výluh).

Možná vám vrtá v hlavě

Je drogerie z mýdlových ořechů ekologická a etická?

Momentálně neznáme vydatnější a ekologičtější zdroj přírodního rostlinného saponátu než jsou právě slupky z mýdlových ořechů. Stromy plodící tyto ořechy rostou divoce v indických lesích. Kvůli jejich pěstování proto nevznikají plantáže, které by představovaly pro zemi zátěž. Ořechy sbírají místní ženy, kterým tato práce poskytuje obživu a pomáhá k nezávislosti. S dodavateli jsme pravidelně v kontaktu, naše spolupráce podporuje udržitelný rozvoj lokality. Mýdlové ořechy převážíme do Evropy lodí. Krabice, ve kterých dorazí, využíváme k dalšímu zpracování.
Složení Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Alcohol denat. si Fruit Extract, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Citrus Sinensis Peel Oil Expressed (Bio), Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Bio), Limonene.
Použití Vmasírujte šampon do mokrých vlasů, než se vytvoří pěna. Nechte chvíli působit a poté důkladně opláchněte vodou. Pokud šampon bohatě nepění, není to závada a neubírá mu to na účinnosti. Na rozdíl od konvenčních produktů totiž neobsahuje průmyslová pěnidla, která mohou dráždit pokožku.

Šampon má nízké pH, které je příznivé pro vlasy i pokožku hlavy. Povrch vlasu se v kyselém prostředí uzavírá, což usnadňuje rozčesávání. Proto naše šampony většinou není třeba doplňovat kondicionérem. Pokud jej vaše vlasy vyžadují, doporučujeme přírodní prostředky (jablečný ocet, domácí bylinný výluh).
Značka Tierra Verde

Nejčastější dotazy o tomto produktu.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Napište recenzi

Prosím přihlaste se nebo si vytvořte účet, abyste mohli vložit hodntění
Abychom zajistili kvalitu a spolehlivost recenzí, mohou je psát pouze ověření uživatelé, kteří si produkt zakoupili.